Regulamin
- Pralnia przyjmuje zlecenia prania dywanów i tapicerki według określonego cennika.
- Pralnia nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam (np. z kawy, herbaty, moczu, barwników spożywczych, bejcy, tuszu, klejów itp.) zwłaszcza plam starych lub zapieranych domowymi sposobami lub nieodpowiednią chemią powodującą utrwalenie plamy.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia nieprzyjemnych zapachów z dywanu, pomimo całej staranności oraz najlepszych środków i maszyn do prania dywanów.
- Przy intensywnym użytkowaniu, włókna dywanów polipropylenowych ulegają uszkodzeniu przez co powstają ciemniejsze obszary (ciągi komunikacyjne), rozdwojenia włókna lub wytarcia, będące normalnym procesem zużycia runa dywanu.
- Frędzle dywanów intensywnie użytkowanych, mogą ulegać zniszczeniu, zżółknięciu lub przebarwieniu.
- Dywany klejone, podklejane lub usztywniane mogą ulec rozklejeniu podczas procesu prania . Dywany takie są przyjmowane wyłącznie na odpowiedzialność Klienta. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany.
- Dywany wiskozowe, ze względu na swoją delikatną konstrukcję, przyjmowane są wyłącznie na ryzyko i odpowiedzialność zleceniodawcy.
- Podczas prania, dywany wełniane lub usztywniane mogą nieznacznie stracić swoja sztywność lub ulec niewielkiemu skurczeniu.
- Pralnia zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dywanu, lub odmowy wykonania usługi już przyjętego dywanu, jeżeli mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, że dywan nie nadaje się do prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
- Pralnia zobowiązuje się wykonać zlecenia w ciągu 7 dni roboczych od chwili przyjęcia. W okresach przedświątecznych (ok 1 miesiąca przed świętami) czas ten może się wydłużyć do 14 dni roboczych.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte dywanu ( wadliwe farbowanie, wady konstrukcyjne, obszycie, niewłaściwe oznaczenie producenta).
- Opłata za wykonaną usługę naliczana jest według obowiązującego cennika i pobierana w całości przy odbiorze dywanu.
- Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej, najpóźniej na następny dzień od odbioru dywanu. Pralnia rozpatrzy reklamacje w ciągu 7 dni roboczych.
- Zlecenie usługi oznacza akceptację regulaminu.
- We wszystkich innych przypadkach nieokreślonych regulaminem, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.